Gorenje Ora ïto Black - Gorenje
bezár
...

Gorenje Ora ïto Black

Gorenje Ora ïto sorozat: Inspiráció

Simplexity. Egyszerű és egyben komplex. Minden, ami fölösleges, eltávolításra kerül és csak a megtisztított lényeg marad. Az minket körülvevő egyszerű formákból születik meg a ma, a holnap és a holnapután futurisztikus konyhája. Az egyszerű vonalakban a jövő körvonalai tükröződnek. A vízió, amely valósággá vált. Merészen alkotjuk a jövő formai trendjeit - a termékekben az organikus és a futurisztikus keveredik. A forma eleganciát, tisztaságot, egyszerűséget sugároz.

Megszületett a háztartási gépek modern sorozata, amely a sütők, főzőlapok, elszívók, hűtő-fagyasztó készülékek és mikrohullámú sütőkhöz valamint mosogatógépekhez való dekorpanelek tökéletes vonalaiban ismerhető fel. Fekere és ezüst kivitelben.

Nem beszél túl sokat, csak a lényeget. Semmi többet.

A jövő konyhájának új klasszikusa: Gorenje Ora ïto sorozat

A Gorenje, a vezető európai háztartási gép gyártók egyike, a legmodernebb technológiát kitűnő és jellegzetes formavilággal, valamint csúcsminőséggel ötvözi.  Abban a reményben, hogy a világ formatervezésre hangsúlyt fektető háztartási gép gyártói között a legeredetibbé váljon, eredetiségével, technológiai eredményeivel, termékei finom eleganciájával és környezettudatosságával hódít a vásárlók körében.

Hogy a formavilágukban tökéletes háztartási gépek széles fogyasztói kör számára hozzáférhetővé válhassanak, a Gorenje felvette a kapcsolatot a fiatal francia formatervezővel, Ora ïtoval. Így született meg a Gorenje Ora ïto sorozat, amelyet a vásárlók a jövő konyhájának új klasszikusaként ismerhetnek meg.

Ora ïto: az ipari formatervezés enfant terrible-je

Az Ora ïto védjegy egy kreatív, fiatal francia formatervezőt takar, aki saját merész ötleteinek köszönhetően máris a világ formatervezésének élvonalába tartozik. Karrierje kezdetén a virtuális termékekről készült tervezői ötleteit saját honlapján jelentette meg - ismert védjegyek alatt. Az emberek pedig elkezdtek megrendeléseket küldeni ezekre a termékekre, amelyek valójában nem is léteztek. Az olyan nagy cégek, mint a Louis Vuitton, a Swatch, az Apple és a Levi's be is perelhették volna a merész formatervezőt, Ora ïtot. De a munkái fellelkesítették őket és inkább alkalmazták őt.

Ora ïto simplexity-ként jellemzi saját stílusát, amelyben az egyszerűség a komlexitással ötvöződik. Ötletei futurisztikusak és provokatívak.

Képgaléria