Hogy tudod rávenni a gyerekeket az egészséges étkezésre? - Gorenje
bezár
...

Hogy tudod rávenni a gyerekeket az egészséges étkezésre?

FAMILY SIMPLIFIED
9.1.2017

A gyerekek szeretik a gyors kajákat. Ezek az ételek a felnőttek számára is vonzóak lehetnek számos okból (kényelem, ár, íz, stb.). A gyerekek számára a gyorséttermi jellegű ételek különösen ízletesek lehetnek. Mindazonáltal közismert, hogy a “junk food” elhízáshoz és különböző betegségekhez vezethet.

Igen, az egészséges étkezés alapvető fontosságú. A gyerekeidnek egészséges és tápláló ételeket kellene ennie minden egyes nap. Ha nem különösebben szeretik a zöldségeket, találd meg a módját, hogy becsempészd őket kedvenc rágcsái közé vagy találj más módot arra, hogy érdekessé tedd a zöldségeket a számukra. Íme néhány egyszerű ötlet, hogyan varázsolhatod a zöldségeket mókás és művészi megjelenésűvé.

Hozz létre egy képet a tányérodon

Alapvető vitaminok a családod számára.

A vitaminok lehetővé teszik, hogy a test hatékonyan működjön azáltal, hogy szabályozzák a biokémiai folyamatokat (az anyagcserét, a sejt újraképződést, az emésztést és a vér oxidációját. Az alábbiakban találsz egy hasznod listát a vitaminokról és arról, hogy mit is csinálnak az emberi testben, tehát a funkcióikról.
VITAMIN FORRÁS FUNKCIÓ
A Halak, tojáj, brokkoli, bors, spenót. Jót tesz a látáásnak, egészségessé teszi a bőrt, erősíti az immunrendszert, javítja a csont- és fognövekedést.
B1 Élesztő, búzacsíra, disznóhús, diófélék, bab, teljes kiőrlésű ételek, hüvelyesek, tenger gyümölcsei. Jót tesz az agynak, az idegrendszernek és a szívnek.
B2 Búzacsíra, hús, szójabab, tojás, zöldségek, tej, sajt. Alapvető fontosságú a növekedéshez, az egészséges bőrhöz és szájhoz.
B3 Tej, marha- és bárányhús, halak, mogyoró, bab, máj. Jót tesz a bőrnek, az egészséges ideg- és emésztőrendszernek.
B6 Csirkemell, banán, tojás, szárított bab, diófélék, hal. Támogatja a vörösvérsejtképződést.
B12 Szárnyasok, tojás, kagyló, hús, tej, joghurt. Jót tesz az egészséges idegrendszernek.
C Citrusfélék, eper, kiwi, papaya, feketeribizli, paradicsom, dinnye, krumpli, kaliforniai paprika. Jót tesz az egészséges ínyeknek, fogaknak és kötőszöveteknek. Erősíti az immunrendszert.
D Fish liver oils, oily fish, butter and margarine, milk, eggs. Segíti a csont- és fognövekedést.
E Vegetable oils, wheat germ oil, wholemeal bread, egg yolks, green vegetables, nuts. Antioxidánstartalma magas, védi a sejtfalakat.
K Zöldek, szójabab, olajok, joghurt. Alapvető a véralvadáshoz.

Egészség és íz különleges forrása: beépíthető gőzsütők

MultiSteam 360°: miután a gőz beáramlik a sütőbe a kamra perforációján keresztül, egy speciális ventilátor egyenletesen eloszlatja a gőzt, ezzel omlóssá és puhává teszi az ételt. Egy tartálynyi vízmennyiség elég a teljes főzési folyamathoz, így nincs szükség további sütőajtó nyitásokra, ezzel időt és energiát takaríthatsz meg, továbbá javíthatod az általános gőzsütési eredményeket.

Ez is érdekelhet: